Anang invite   Ashanty Honeymoon In Mecca




Popular Indonesian singer and composer, Anang Hermansyah has survived marriage with beautiful singer, with a single Ashanty lafadz on Saturday.

Majlis ceremony was held at the mosque Albina, Senayan here who helped the family witnessed both sides of the bride for the full majlis meraikan meaningful for the former husband to the popular diva, Kiyani.

According to the report rather than kapanlagi.com, bridegroom couples two lovebirds were going diraikan in a majlis reception to be held on 20 May.

The report also mentions, that free will Anang Ashanty to bring honey to Mecca bermulan family together.



Bukan itu saja, Anang juga ternyata tidak sabar untuk menimang cahayamata bersama Ashanty yang turut menjadi permintaan istimewa daripada anak Anang sendiri iaitu Azriel supaya ibu barunya itu dapat melahirkan zuriat secepat mungkin.
Malah permintaan Azriel itu ternyata dipersetujui oleh Ashanty bagi memastikan jalinan rumahtangga antaranya dan Anang akan lebih bahagia dengan kehadiran cahayamata dalam masa terdekat.
“Saya tidak boleh terlalu sibuk bekerja. Selepas bernikah, kalau boleh saya hanya akan bekerja dua kali dalam seminggu kerana saya lebih senang berada di rumah,” kata Ashanty yang dipersetujui Anang.

Comments

Popular posts from this blog

[K-Movie] Once Upon a Time in High School (2004) DVDRip HardSub

G.B.H.(2012) DVDRip 300Mb Mkv

Kelantan Cuti 20 Mei Sempena Piala FA